wtorek, 17 marca 2009

Repoglamour czyli...

...2 niezapomniane dni w Warszawie:)




Kotlet o najwspanialszym smaku został zjedzony, materiał fotograficzny zostanie strawiony i wkrótce zaprezentowany na blogu ;))
Poznałem wiele niesamowitych osób, miejsc, a całe wydarzenie miało niesamowity klimat, jak to napisał Adam było rodzinnie , baaardzo;)
Krótkie streszczenie w postaci zdjęć, które mam nadzieję przybliżą Wam nastrój oraz k l i m a t repoglamourowych dni ;)


Światło Adama towarzyszyło nam przez cały czas;)

bartekpluska.com


Zresztą nasi mentorzy,Ania Kalina Ciesielska i Adam Trzcionka, to wspaniali fotografowie, wspaniali ludzie ;)


Migawki dźwięcznie i wdzięcznie utrwalały plenerowe akcje;) -zdjęcie: Kalina

foto:Kalina


Potem była chwila na pogaduchy w klimatycznej knajpce, wszystko było jak należy:
Adam pokazywał i tłumaczył swoje dzieła dziewczynom ;)


bartekpluska.com


Adam opisywał u siebie reakcję dyrektora Niedźwiedzia na widok lampy błyskowej :) ...


foto: Adam Trzcionka


...no i mnie udało się uchwycić tą reakcję;) Niedźwiedź to faktycznie fanatyk światła zastanego ;P


bartekpluska.com


tak jest, było naprawdę rodzinnie:)) foto: Adam Trzcionka

foto: Adam Trzcionka


z Funboyem i Pawłem Paśnikiem ;)

bartekpluska.com


a to już samo kierownictwo :)

bartekpluska.com


oraz klasyczny portret z panią prezes:) widać , że jestem szczęśliwy nie? :))
w zasadzie to zdjęcie zrobiła Kalina, ja tylko Jej wszystko ustawiłem:))


foto Kalina ;)


Świeżo upieczeni repoglamourzyści ;)


foto: pan portier



Pozdrowienia i WIELKIE dzięki dla wszystkich!!! ;)


Reszta prawdziwego repoglamourowego materiału, czyli plener super PM Wiktorii i Remiego już w następnym odcinku...;)

2 komentarze:

Hubert Kalinowski 19 marca 2009 01:31  

Widzę, że się załapałem na kilku zdjęciach! :) Do zobaczenia gdzieś kiedyś :)

Paweł Paśnik 20 marca 2009 11:12  

Bartek czekam na wiecej niedlugo ja tez cos wstawie:))) Pozdrawiam:)

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS