piątek, 15 maja 2009

Poczta...

Jaka miła niespodzianka dzis czekała na mnie w skrzynce pocztowej;) Srednich rozmiarów koperta, biała, standartowa ;) Pierwszy mój usmiech wywołała linijka nadawcy : Adam Trzcionka ;) Zaglądam pod swiatło, otwieram ostrożnie sklejoną kopertę i ... jest, wow dyplom ukończenia Warsztatów Fotografii Slubnej w Stylu Repoglamour;)), o których pisalem kilka postów wczesniej;) Od razu wróciły super miłe wspomnienia, obrazki z podróży do Warszawy, ludzi, których miałem okazję poznać. Naprawdę to bylo super wydarzenie;) Jeszcze raz dzięki wszystkim za wszystko, dzięki wielkie kierownictwu: Kalinie, Adamowi, dyrektorowi Niedźwiedziowi za super dyplom, (już wisi na honorowym miejscu u mnie w foto-strefie;)) serdeczne pozdrowienia no i do zobaczenia na I zlocie repoglamourzystów ;))


bartekpluska.com


P.S.
A w następnym poscie dużo więcej zdjęć;)) poznacie Izę i Jacka, fantastyczną parę, której slub miałem przyjemnosć fotografować pod koniec kwietnia ;)

5 komentarze:

Hubert Kalinowski 15 maja 2009 05:05  

:))) Ech... Wspomnień czar :)

Bartek 15 maja 2009 05:07  

taaaa:)) pozdro lokator;)

Hubert Kalinowski 15 maja 2009 05:13  

Pozdro :)

Kalina 15 maja 2009 08:00  

Ciesze sie, ze dotarl :))

Bartek 15 maja 2009 08:40  

a jak pięknie prezentuje się na ścianie:)) zapraszam na kawkę to się sami przekonacie;))

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS