środa, 9 grudnia 2009

Życie zaczyna się po 30-tce...vol I

Kolejny temacik z innej beczki;) Chyba czas zalożyć nową kategorię;))
Dzisiaj mały, tzw "snik pik" duuużego party, gdzie moja żonka i jej przyjaciółka będą niewątpliwie gwiazdami:)) Dla potrzeb tego przedsięwzięcia (trudne słowo;) ) wygenerowalismy spontan sesję , która miała na celu stworzenie zdjęć na zaproszenia:))
Obszerniejsza relacja już wkrótce...;)

Ok więc zobaczcie co robią rodzice, kiedy dzieci już smacznie spią:)

Na początek...getting ready:)











i zaproszeniowy secik;)





i jeszcze mały bonusik w postaci "autoportetu RGB" :) No prawie autoportetu bo spust migawki nacisnęla żonka;)



16 komentarze:

Łukasz Mikuć 9 grudnia 2009 04:43  

Oooo zapowiada się extra! :D Super secik, a autożonoportrecik rozwalił mnie całkowicie! :D

Bartek 9 grudnia 2009 05:16  

hehe thx Łukasz;) wiesz po 3 w nocy włącza się program creativ:D

OnaOn Studio :) 9 grudnia 2009 05:25  

Bartek ty świrze:) Zajefajne te zdjęcia:D

Bartek 9 grudnia 2009 05:54  

dzięki Pawcior!!trochę funu nie zaszkodzi:D

Anna Pawleta 9 grudnia 2009 07:50  

No niezła impreza się szykuje ;)

Autoportret czad! ;)

Bartek 9 grudnia 2009 09:58  

dzięki dzięki:) impra roku się szykuje;) wezmę aparat , ale tylko na 2 godziny:D
mam jakąś słabość do afro:D ostatnio tylko takie mam portety:D

Ivona Bałdyga 10 grudnia 2009 14:09  

Świetnie pokazane... Mi też niedługo rozpocznie się takie życie, ale patrząc na fotki wcale się nie boję-hehe:)))))) Pozdrawiam.

Bartek 10 grudnia 2009 14:49  

Iwi nie ma się czego bać!!:)) serio po 30-tce słowo CZAD nabiera prawdziwego znaczenia:D choć sam jestem też przed:D:D ale tak mi się wydaje:D:D

Paweł Stradowski 11 grudnia 2009 03:37  

Niniejszym potwierdzam tezę jakoby życie zaczynało się po 30-tce.

Wkroczenie w ten dumny wiek swojego życia to w pełni słuszna decyzja - polecam, Paweł Stradowski

p.s. za tydzień i jeden dzień kończę 34 lata, więc wiem co piszę!

Basia Piotrowska 11 grudnia 2009 04:10  

Haha dobreeee!!! Zajebiste foty! Tylko Bartek wiesz... z powodu autoportretu pewnie nie dostaniesz się do SFŚ bo tam zabronione są zdjecia BW z jednym kolorowym elementem ;-))))))

Bartek 11 grudnia 2009 04:19  

Wszyscy, którzy mają wątpliwości - słuchajcie Pawła chłopak wie co mówi!!:))

Basia wiesz trochę mi się monitor rozkalibrował, teraz dopiero zauważyłem ten kolorowy element:D:D Wiesz to zdjęcie typu znajdź jeden szczegół, którym różnią się obrazki:D więc wygrałaś:D
mam nadzieję , że przejdzie:D

Monia Spikowska 11 grudnia 2009 14:47  

Jak zwykle pozytywnie zaskakujesz, tak trzymaj i bądź nadal zakręconym afro-facetem ;))

Bartek 12 grudnia 2009 14:05  

dzięki Monia!:) chyba raczej będę:D

Aga Cudak 14 grudnia 2009 11:51  

potwierdzam - życie zaczyna się po 30tce! w styczniu będę miała 33 - chyba zacznę ukrywać swój wiek :D

Unknown 12 stycznia 2010 14:29  

Jestem bardzo dumna z Ciebie !!!! Tak trzymaj!! Mój zwariowany afro-braciszku ;)
Ps. To prawda, że po 30-stce życie naprawdę się zaczyna :))

Anonimowy 24 stycznia 2010 13:49  

Bartuś, czekamy na vol II....,
;))

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS