czwartek, 28 maja 2009

Gridy, snooty i skyporty...

...te hasła nie są obce strobistom:) Wczoraj miałem przyjemnosć uczestniczyć w kursie błyskania organizowanym przez Jarka Sikorę i prowadzonym przez Michała Dulembę.
Już wiem, że strobing to nie łatwa rzecz, ale za to przynosząca ogromną frajdę. Już nie mogę się doczekać wykorzystania tej wiedzy w jakims plenerze;))

Tak więc w oczekiwaniu na kolejny slubny post, mały przerywniczek w postaci kilku zdjęć z wczorajszego kursu;))



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com

3 komentarze:

patipluska 28 maja 2009 12:25  

Zauważyłam Kochanie że często używasz zwrotu "miałem przyjemność", hm ja chyba też zawsze mam przyjemność oglądać coraz to ciekawsze twoje fotki i ciekawsze wpisy...

Bartek 28 maja 2009 14:44  

odpowiedź na PRIVA ;P

Unknown 3 czerwca 2009 09:23  

Ehhh, pozostaje mi tylko pozazdrościć, że mogłeś wziąć udział w "Kursie błyskania". Jak możesz to napisz coś więcej. No i więcej fotek, pliizzzzzz :-)

pozdrawiam serdecznie
Maciek

PS Nie jestem ani ekspertem w sprawach fotografii ślubnej ani jej miłośnikiem ale kilka z Twoich zdjęć naprawdę mi się podoba !!!

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS