sobota, 23 maja 2009

Muzyczny kącik...

Od jakiegos już czasu noszę się z zamiarem uruchomienia blogowego kącika muzycznego, takiej mojej osobistej TOP 100;) Chociaż nie wyobrażam sobie zamknięcia się w tej liczbie:)) Muzyka stanowi jeden z ważniejszych elementów, bez którego nie wyobrażam sobie egzystencji w naszym hałasliwym swiecie. Co jakis czas będą pojawiać się muzyczne wpisy, w których będę prezentował utwory, które mnie ubezwłasnowalniają, zmuszają do oderwania się, ucieczki na kilka minut w niezbadane zakamarki wyobraźni;) Tak jest ostatnio z zespołem Kings Of Leon, który mnie doslownie porwał, na drobne kawałki też;) Polecam ich całą dyskografię, klimat jaki tworzą jest bardzo bliski moim muzycznym upodobaniom, aczkolwiek nie jestem muzycznie zaszufladkowany - zresztą sami się przekonacie , już niedługo kolejny odcinek muzycznego kącika ;)

a teraz "On Call" i "McFearless" , secik z Roskilde...
enjoy:)





Kings Of Leon wystąpi na tegorocznym Openerze, gdzie też pojawi się legenda po reaktywacji czyli Faith No More!!!...trzeba będzie wypisać urlop:))

4 komentarze:

gunia 25 maja 2009 11:26  

ha! a ja tam będę własnie dla KOL ;)

Bartek 26 maja 2009 05:03  

no to mogę Ci jedynie pogratulować i życzyć niesamowitych wrażeń ;))

Anonimowy 29 maja 2009 13:08  

A postawisz mi bilet ? :(
:*

- cherri

Bartek 29 maja 2009 13:31  

hmmm ;)

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS