piątek, 24 lipca 2009

Gorące pozdrowienia...

Urlop minął w mgnieniu oka, już nawet nie pamiętam kiedy to było;) Po powrocie zostałem wchłonięty przez wir pracy, która spowodowała krótki przestój w blogowaniu;)
Ale mam zdjęcia:) Zdjęcia, które przypominają mi te kilka wspaniałych dni spędzonych z moją kochaną rodzinką. I mimo, że pogoda ,jak to u nas, poprostu była, to nie mogłem sie wprost nacieszyć tymi wszystkimi chwilami a to zrekompensowało w zupłnosci jej brak:) Poraz kolejny stwierdziłem, że kilka dni w roku wdychania jodu to moja podstawa egzystencji, odpoczynek dla duszy ,mniej dla ciała aczkolwiek kilka razy udało się przepłynąć na mieliznę:)
Kilka zdjęć już poniżej no i wracam do "systematycznego" blogowania;))

Na początek "młode wilki" i kilka miejscówek, których nie można pominąć;))


bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com


...oraz kilka moich ulubionych...


bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com



bartekpluska.com

4 komentarze:

Anna Pawleta 24 lipca 2009 09:24  

Super zdjęcia ale pierwsze wymiata :))))

Bartek 24 lipca 2009 12:25  

bandziorno ;))

Monia Spikowska 25 lipca 2009 01:53  

Jak zwykle świetne fotki!!! Rodzinka przeurocza, maluchy rosną jak na drożdżach na fajnych bandziorków ;)

Bartek 27 lipca 2009 09:41  

dzięki Monia;)!! Oby tylko były z nich takie bandziorki jak tatuś;))

Archiwum bloga:

Należę do:

FRS